II. Jak komunikuje úspěšný/á ředitel/ka, učitel/ka I.

Argumentace, co dělá ředitel/ka, učitel/ka úspěšný/á v komunikaci.

Analýza postupu jednání. Tvorba zásobníku klíčových slov školy. Osnova struktury jednání.

Otázky pro druhého – otevřené otázky, uzavřené otázky, intonace kladení otázek.

Jak mohou být stížnosti užitečné a jak je efektivně řešit. Jak udělat dobrý dojem zvládnutím slova, gesta a hlasu. Co říkáme beze slov.

 

Školí: PhDr. Jan Gruber, Ph.D.

Absolvent UK – FF, obor psychologie a sociální psychologie, vysokoškolský učitel. Řadu let úspěšně působí jako lektor v oborech psychologie a dalších společenskovědních a humanitních oborů, v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Působí mj. jako konzultant a recenzent publikací, odborných a vědeckých prací.

Tento kurz je akreditovaný MŠMT ČR v systému DVPP pod č.j. 15598/2016-2-437.

 

Dne: středa 15. 3. 2017                                   

Čas: 9,00 hod. – 14,30 hod.

Místo konání: ZŠ Vodičkova, Praha

Kurzovné: 890 Kč nebo cena za celý cyklus 3 seminářů 2370 Kč

button

II. Jak komunikuje úspěšný/á ředitel/ka, učitel/ka I.
Štítky:                     

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *