III. Jak komunikuje úspěšný/á ředitel/ka, učitel/ka

Argumentace, co dělá ředitel/ka, učitel/ka úspěšný/á v komunikaci. Analýza postupu jednání. Tvorba zásobníku klíčových slov školy. Osnova struktury jednání. Otázky pro druhého – otevřené otázky, uzavřené otázky, intonace kladení otázek. Jak mohou být stížnosti užitečné a jak je efektivně řešit. Jak udělat dobrý dojem zvládnutím slova, gesta a hlasu. Co říkáme beze slov.

Školí: PhDr. Jan Gruber, Ph.D.

Absolvent UK – FF, obor psychologie a sociální psychologie, vysokoškolský učitel. Řadu let úspěšně působí jako lektor v oborech psychologie a dalších společenskovědních a humanitních oborů, v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Působí mj. jako konzultant a recenzent publikací, odborných a vědeckých prací.

Dne: středa 30. 11. 2016

 

 

III. Jak komunikuje úspěšný/á ředitel/ka, učitel/ka
Štítky:                     

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *